Witam,
W harmonogramie zamówień miałam w jednej pozycji wpisany przetarg składający się z 4 zadań. Dwa zadania zostały unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty a dwa zakończyły się umowami.
Teraz na dwa zadania unieważnione chcę zrobić wolną rękę, a co z harmonogramem?
zostawić stary, czy zrobić korektę i wpisać w pozycji PN kwotę na jaką podpisano umowy a w nowych pozycjach zamówienia z wolnej ręki na kwoty z poszczególnych zadań które wcześniej unieważniłam.
Witam,
W harmonogramie zamówień miałam w jednej pozycji wpisany przetarg składający się z 4 zadań. Dwa zadania zostały unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty a dwa zakończyły się umowami.
Teraz na dwa zadania unieważnione chcę zrobić wolną rękę, a co z harmonogramem?
zostawić stary, czy zrobić korektę i wpisać w pozycji PN kwotę na jaką podpisano umowy a w nowych pozycjach zamówienia z wolnej ręki na kwoty z poszczególnych zadań które wcześniej unieważniłam.
1
2017-01-31 09:48 0