Witam wszystkich i proszę o Waszą opinię:
wygrany w PN na dostawę paczek świątecznych dla naszych podopiecznych Wykonawca wprowadził w asortymencie zmianę. W zasadzie nawet nie tyle w asortymencie, ile w gramaturze oferowanych artykułów. Niby można by rzec, że to zmiana na plus, bo w ramach tej samej ceny otrzymamy więcej (sprawa dotyczy 5 artykułów na 40 znajdujących się w paczce) ale przez to wystąpiła ewidentna różnica między ofertą, a co za tym idzie i umową a dostarczonym towarem. Dodam, że w SIWZ wskazaliśmy minimalną gramaturę dopuszczając różnicę o 10 % w górę, w naszym przypadku różnica jest większa, bo około 40 % in plus. Paczki rozdane podopiecznym, rozliczone, wszyscy zadowoleni, a tu przychodzi faktura, a na niej widoczne różnice w asortymencie. Wykonawca tłumaczy, że dostawcy mieli akurat towar w promocyjnych opakowaniach przed świętami. Co byście z tym zrobili?
Witam wszystkich i proszę o Waszą opinię:
wygrany w PN na dostawę paczek świątecznych dla naszych podopiecznych Wykonawca wprowadził w asortymencie zmianę. W zasadzie nawet nie tyle w asortymencie, ile w gramaturze oferowanych artykułów. Niby można by rzec, że to zmiana na plus, bo w ramach tej samej ceny otrzymamy więcej (sprawa dotyczy 5 artykułów na 40 znajdujących się w paczce) ale przez to wystąpiła ewidentna różnica między ofertą, a co za tym idzie i umową a dostarczonym towarem. Dodam, że w SIWZ wskazaliśmy minimalną gramaturę dopuszczając różnicę o 10 % w górę, w naszym przypadku różnica jest większa, bo około 40 % in plus. Paczki rozdane podopiecznym, rozliczone, wszyscy zadowoleni, a tu przychodzi faktura, a na niej widoczne różnice w asortymencie. Wykonawca tłumaczy, że dostawcy mieli akurat towar w promocyjnych opakowaniach przed świętami. Co byście z tym zrobili?
1
2017-03-20 12:22 0