Forum


Powrót Elektronizacja zamówień publicznych

D.

Dominika .....

0

Mam pytanie, czy ktoś z Zamawiających poczynił już jakieś kroki w celu elektronizacji zamówień w swojej instytucji i od czego zaczął. Jestem ciekawa co powinien zrobić Zamawiający w celu spełnienia postawionych wymogów.
I jak taka elektronizacja wpływa na procedury u zamawiających sektorowych, którzy do określonych progów nie stosują przepisów ustawy.
Mam pytanie, czy ktoś z Zamawiających poczynił już jakieś kroki w celu elektronizacji zamówień w swojej instytucji i od czego zaczął. Jestem ciekawa co powinien zrobić Zamawiający w celu spełnienia postawionych wymogów. I jak taka elektronizacja wpływa na procedury u zamawiających sektorowych, którzy do określonych progów nie stosują przepisów ustawy.
1
2017-04-12 09:47 0

M.

Małgorzata .....

19

Pracuję u Zamawiającego sektorowego i też jestem ciekawa. Też jestem ciekawa, czy w zamówienaich sektorowych będzie wymóg elektronizacji zamówień. Oczywiscie mamy rocznie jedno zamówienie powyżej progów i tu nie budzi wątpliwości konieczność elektronicznego jego prowadzenia w następnych latach, ale moze warto byłoby wprowadzić elektronizację do wszystkich zamówień? To ułatwi czy utrudni pracę? Zastanawia mnie, czy powinniśmy stworzyć jakąś platformę do przechowywania dokumentacji z przetargów? Podpisy elektroniczne mają u nas Prezes, Główna Księgowa i osoba zajmująca się uzyskiwaniem środków z funduszy Europejskiej. Czy w przypadku elektronizacji zamówień taki podpis będą musiały posiadać wszystkie osoby wykonujące czynności w postępowaniach?
Pracuję u Zamawiającego sektorowego i też jestem ciekawa. Też jestem ciekawa, czy w zamówienaich sektorowych będzie wymóg elektronizacji zamówień. Oczywiscie mamy rocznie jedno zamówienie powyżej progów i tu nie budzi wątpliwości konieczność elektronicznego jego prowadzenia w następnych latach, ale moze warto byłoby wprowadzić elektronizację do wszystkich zamówień? To ułatwi czy utrudni pracę? Zastanawia mnie, czy powinniśmy stworzyć jakąś platformę do przechowywania dokumentacji z przetargów? Podpisy elektroniczne mają u nas Prezes, Główna Księgowa i osoba zajmująca się uzyskiwaniem środków z funduszy Europejskiej. Czy w przypadku elektronizacji zamówień taki podpis będą musiały posiadać wszystkie osoby wykonujące czynności w postępowaniach?
1
2017-04-13 07:39 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy