Witam
czy jeżeli w trakcie postępowania doszło do zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pierwotnym ogłoszeniu o zamówieniu to w takim wypadku w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia opis przedmiotu zamówienia mam wpisać zmieniony czy pierwotny??
Witam
czy jeżeli w trakcie postępowania doszło do zmiany opisu przedmiotu zamówienia w pierwotnym ogłoszeniu o zamówieniu to w takim wypadku w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia opis przedmiotu zamówienia mam wpisać zmieniony czy pierwotny??
0
2016-07-05 06:01 0
A.
Alicja .....
Fachowiec
360
Czy było ogłoszenie o zmianie ogłoszenia odnoszące się do ogłoszenia o zamówieniu? Jeżeli tak - to wpisać opis przedmiotu zamówienia w nowym brzmieniu, czyli z ogłoszenia o zmianie.
Czy było ogłoszenie o zmianie ogłoszenia odnoszące się do ogłoszenia o zamówieniu? Jeżeli tak - to wpisać opis przedmiotu zamówienia w nowym brzmieniu, czyli z ogłoszenia o zmianie.
1
2016-07-05 07:36 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji?Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy