Witajcie, W naszym przetargu Wykonawca kilka dni o otwarciu ofert z własnej inicjatywy przesłał nam pismo informujące o tym, że w jego formularzu oferty pojawił się "błąd - oczywista omyłka pisarska" w zakresie zaoferowanej przez siebie gwarancji na przedmiot zamówienia. Pierwotnie wskazany okres 24 miesięcy chce żebyśmy zmienili na 36 miesięcy (dodam że jeden i drugi okres jest zgodny z SIWZ - Wykonawca mógł zaoferować od 24 do 60 miesięcy). Problem polega na tym, że jest to jedno z kryteriów oceny ofert i taka zmiana wpłynie na punktację na korzyść tego wykonawcy. Tutaj zastanawiamy sie na dwiema drogami postępowania: pierwsza to odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 jako niezgodna z ustawą (w związku z art. 84 ust. 1), druga to odpowiedź wykonawcy że nie można dokonać takiej zmiany i pozostawienie tej oferty. Którą z dróg byści poszli? A może są jeszcze inne? Z góry dziękuję
Witajcie, W naszym przetargu Wykonawca kilka dni o otwarciu ofert z własnej inicjatywy przesłał nam pismo informujące o tym, że w jego formularzu oferty pojawił się "błąd - oczywista omyłka pisarska" w zakresie zaoferowanej przez siebie gwarancji na przedmiot zamówienia. Pierwotnie wskazany okres 24 miesięcy chce żebyśmy zmienili na 36 miesięcy (dodam że jeden i drugi okres jest zgodny z SIWZ - Wykonawca mógł zaoferować od 24 do 60 miesięcy). Problem polega na tym, że jest to jedno z kryteriów oceny ofert i taka zmiana wpłynie na punktację na korzyść tego wykonawcy. Tutaj zastanawiamy sie na dwiema drogami postępowania: pierwsza to odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 jako niezgodna z ustawą (w związku z art. 84 ust. 1), druga to odpowiedź wykonawcy że nie można dokonać takiej zmiany i pozostawienie tej oferty. Którą z dróg byści poszli? A może są jeszcze inne? Z góry dziękuję
1
2017-05-17 12:42 0