Jak utrzymać klientów po wprowadzeniu RODO?

25 maja 2018 roku to sądny dzień dla wszystkich właścicieli firm i przedsiębiorstw. To właśnie wtedy ma wejść w życie akt prawny wprowadzający jednolite przepisy, mówiące o ochronie danych osobowych w Unii Europejskiej. W tym zakresie nastąpią rewolucyjne zmiany!

Chcąc uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, jakimi są niekończące się pytania i zażalenia klientów, wieczny chaos w bazach danych czy obawa przed nałożeniem kar za niedostosowanie się do wymogów Parlamentu Europejskiego, należy przede wszystkim zmienić nieco nastawienie do samej ochrony danych osobowych. A to przełoży się na utrzymanie dotychczasowego kontaktu z obecnymi klientami (…)

Chcesz przeczytać cały artykuł? Zajrzyj do EduStrefy! 🙂 -> http://edustrefa.apexnet.com.pl/logowanie/

Informacje o szkoleniach z RODO dostępne są TUTAJ