Start > Szkolenia otwarte > RODO > RODO - prawa klientów...

SZKOLENIA OTWARTE

RODO - prawa klientów i obowiązki firm po 25 maja 2018 roku

TEMAT

RODO - prawa klientów i obowiązki firm po 25 maja 2018 roku

W tej chwili nie realizujemy tego szkolenia, sprawdź naszą aktualną ofertę szkoleń

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z regulacjami Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) oraz wprowadzenie ich w etapy wdrażania RODO w przedsiębiorstwach.

Każdy Uczestnik otrzyma możliwość pobrania z EduStrefy takich wzorów dokumentów, jak:
• Wzór analizy ryzyka i zagrożeń
• Polityka bezpieczeństwa
• Instrukcja zarządzania systemem informatycznym
• Rejestr incydentów i zagrożeń oraz wiele innych

ODBIORCY SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest do małych i średnich
przedsiębiorców, właścicieli, członków zarządów,
a także dla pracowników działów HR, marketingu,
sprzedaży, administracji, działów prawnych,
Administratorów Danych Osobowych (ADO),
Administratorów Bezpieczeństwa Informacji oraz
przyszłych Inspektorów Ochrony Danych Osobowych.

PROGRAM

1. Wstęp
2. Czym jest RODO?
3. Dlaczego jesteśmy straszeni?
4. Czy RODO zmusza do tworzenia skomplikowanych zapisów?
5. RODO a usługi spoza Unii Europejskiej
6. Czy dotychczasowe zgody na przetwarzanie danych są aktualne?
7. Obowiązki, jakie RODO znosi - ewidencjonowanie osób upoważnionych, nadawanie
upoważnień na piśmie, instrukcja zarządzania systemem informatycznym, polityka
bezpieczeństwa, zgłaszanie zbiorów danych do GIODO
8. Etapy wdrożenia RODO - audyt - jak powinien wyglądać?
9. Etapy wdrożenia RODO - stworzenie procedur - czy musi nam utrudniać pracę?
10. Etapy wdrożenia RODO - szkolenie kadr, zmiany zachowań, potwierdzenie
umiejętności
11. Etapy wdrożenia RODO - "przedkontrola", tajemniczy klient
12. Jak skonstruować nowy dokument - Rejestr Czynności Przetwarzania?
13. Jak mieć za sobą kogoś większego? Certyfikacja i kodeksy dobrych praktyk
14. Privacy by default i privacy by design
15. Obowiązek poinformowania o wycieku danych - trudność czy szansa?
16. Prawa osób przetwarzanych - prawo do sprzeciwu, prawo do sprostowania, prawo do
informacji, prawo dostępu
17. Prawo do przenoszenia danych - jak wdrożyć to najprościej?
18. Prawo do bycia zapomnianym - orzecznictwo a przepisy
19. Kwestia profilowania - można czy nie?
20. Rozporządzenie ePrivacy - jak wypływa na cookies i telemarketing?
21. Zmiany organizacyjne - ABI w IOD, nowy organ zamiast GIODO
22. Jak RODO sankcjonuje przestrzeganie swoich zapisów?

OPINIE

Wysokie kompetencje eksperta , komunikatywność eksperta oraz przedstawiciela firmy ApexNet. Organizacja szkolenia bardzo dobra.

Sylwia Nowakowska - 26 WOG Zegrze

Szkolenia z ApexNetem sa na najwyższym poziomie pod każdym względem - trener, miejsca szkolenia, opieka organizatora, dodatkowe atrakcje). Zawsze z przyjemnością biorę w nich udział.

Magdalena Sakwińska - Radio Opole SA

CENA ZAWIERA

  • Materiały szkoleniowe

  • Roczny dostęp do EduStrefy

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • Szkolenie w godzinach 9:30-15:30

  • Lunch i poczęstunki w przerwach

  • Punkty w Programie Premiowym

  • Nagrania z webinarów ApexNet

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE

W tej chwili nie realizujemy tego szkolenia, sprawdź naszą aktualną ofertę szkoleń