SZKOLENIA OTWARTE

Temat

RODO w zamówieniach publicznych po nowelizacji 4 maja 2019 r.

Kontakt

Chcesz kupić szkolenie i masz pytania?

Zadzwoń 22 205 89 00

Kupiłeś szkolenie i masz pytania?

Zadzwoń 22 205 89 02

W tej chwili nie realizujemy tego szkolenia, sprawdź naszą aktualną ofertę szkoleń

Dlaczego Warto?

Zapraszamy na szkolenie, którego celem będzie przedstawienie najnowszych zmian w przepisach ochrony danych osobowych. Trenerka poruszy na szkoleniu takie kwestie, jak: nowelizacja ustawy Pzp, przepisy Rodo czy nowe obowiązki członków komisji przetargowych.

ODBIORCY SZKOLENIA
• Pracownicy zamówień publicznych
• Administratorzy danych osobowych
• Osoby wykonujące czynności w postępowaniu
• Członkowie Komisji Przetargowych i Zespołów do nadzoru realizowanego zamówienia

W ramach szkolenia każdy z uczestników otrzyma dostęp do EduStrefy, a w niej:
• Dwa webinary z ekspertami dotyczące elektronizacji
• Instrukcja składania JEDZ w formie elektronicznej
• Przykładowe zapisy w SIWZ dot. JEDZ a formie elektronicznej
• Umowa o świadczenie usług prawnych

Weź udział w dowolnym szkoleniu z zamówień publicznych i otrzymaj 12 Paczek Wiedzy!

Program

1. Nowelizacja ustawy Pzp w związku ze stosowaniem RODO – omówienie zmian, obowiązki Zamawiającego związane z ochroną danych osobowych w odniesieniu do nowych regulacji;


2. Informacje uznawane za dane osobowe;
• Udostępnianie KRK – zasady, sposoby, co w przypadku dokumentów elektronicznych?
• Udostępnienie KRK jako dokumentu elektronicznego pozyskanego jako oryginalny dokument elektroniczny i jako elektronicznej kopii – skanu dokumentu uzyskanego w sądzie, w postaci papierowej.
• Daty graniczne udostępniania dokumentu i informacji w nim zawartych;


3. Zapisy do SIWZ wiązane z nowelizacją RODO – co się zmieniło po 4 maja 2019


4. Udostępnianie informacji w zamówieniach publicznych przed i po RODO – na co szczególnie zwrócić uwagę


5. Ograniczenia RODO w zamówieniach publicznych;


6. Obowiązek informacyjny Zamawiających w postępowaniach powyżej i poniżej 30.000 euro;


7. Prawo dostępu do danych osobowych w postępowaniach przetargowych: kogo dotyczy, w jaki sposób należy je realizować, jakim podlega ograniczeniom;


8. Nowy art. 8 a ust. 3 PZP: Prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych
• jak będzie realizowana ustawa
• w jaki sposób spełnić obowiązek ustawowy bez zmiany wyniku postępowania;


9. Na czym polega prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych i w jaki sposób jest realizowane. Kiedy następuje zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia;


10. Zapisy SIWZ i informowanie o ograniczeniach uprawnień wynikających z RODO;


11. Nowe obowiązki członków komisji przetargowej:
• pisemne upoważnienia dotyczące dostępu do danych osobowych
• regulaminy prac komisji
• zachowanie poufności;


12. Udostępnianie protokołu postępowania ze szczególnym uwzględnieniem danych wrażliwych.
• Czym są dane wrażliwe i kiedy w zamówieniach mamy do czynienia z danymi wrażliwymi,
• W jaki sposób udostępniać protokół zawierający dane wrażliwe;


13. Przechowywanie protokołu a żądania związane ze sprostowaniem, uzupełnieniem oraz dostępem do danych osobowych;


14. Kontrola wymagania dotyczącego zatrudniania na umowę o pracę, żądanie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z nowymi przepisami;


15. Rodzaje i przykłady zamówień w których występują dane osobowe, umowy powierzenia zawierane z wykonawcami;


16. Ochrona danych osobowych w zamówieniach do 30 000 euro;


17. Zmiany i ograniczenia w zasadzie jawności postępowania po 04.05.2019 r.

Opinie

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Zarówno zakres materiału, jak i sposób prowadzenia szkolenia odpowiada moim oczekiwaniom: bardzo profesjonalnie, poparte licznymi przykładami, przekazane zrozumiałym językiem oraz z poczuciem humoru.

Eliza Mróz - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku

1.Przedstawienie zagadnień na przykładach 2.Zrozumiały sposób prowadzenia zajęć 3.Przekazane informacje pozwoliły rozszerzyć wiedzę 4.Ekspert kompetentny o wysokim poziomie wiedzy 5.Organizacja, lokalizacja i wyżywienie na wysokim poziomie

Marta Pasieka - Urząd Miejski w Lęborku