To szkolenie skierowane jest do Zamawiających, którzy poznają zasady ustalania wartości zamówienia w usłudze odbioru odpadów oraz nauczą się nowych sposobów rozliczania z Wykonawcą, aby rozliczenia na etapie realizacji były jak najbardziej korzystne dla Zamawiającego.
1. Ustalenie szacunkowej wartości zamówienia: czynniki kosztotwórcze przy usłudze odbioru odpadów;
2. Opis przedmiotu zamówienia na usługę odbioru odpadów. Zapisy SIWZ zabezpieczające interes Zamawiającego;
3. Kształtowanie warunków udziału w postępowaniu – kompetencje, zdolność finansowa, techniczna i zawodowa: określanie poziomu warunków;
4. Możliwe do zastosowania kryteria oceny ofert. W jaki sposób kryteria wpływają na oferowaną cenę. Zestawienie kryteriów na usługi odbioru odpadów ze szczególnym uwzględnieniem kryteriów środowiskowych;
5. Nowe sposoby rozliczania z Wykonawcą – w jaki sposób należy ukształtować formularz ofertowy, żeby rozliczenia na etapie realizacji były zgodne z nowymi przepisami i korzystne dla Zamawiającego;
6. Kształtowanie zapisów umowy: obowiązków wykonawcy, kar umownych, sprawozdawczości, monitoringu, zmian do umowy
7. Praktyczne i techniczne aspekty postepowania: oferta elektoniczna, sposoby komunikacji z wykonawcą, dokumenty elektroniczne skladane w postępowaniu;
8. Wszystko co Zamawiający musi wiedzieć o podpisie elektronicznym i jego weryfikacji;
9. Omówienie dostępnych narzędzi do elektronizacji: miniPortalu i popularnych platform komercyjnych;