SZKOLENIA OTWARTE

Temat

7 kroków do przetargu doskonałego - wzorcowa procedura ogłaszania postępowań

Kontakt

Chcesz kupić szkolenie i masz pytania?

Zadzwoń 22 205 89 00

Kupiłeś szkolenie i masz pytania?

Zadzwoń 22 205 89 02

Dlaczego Warto?

Przetarg doskonały? To możliwe!

Na szkoleniu trener przedstawi jak krok po kroku przygotować bezbłędnie przetarg i przygotować tak postępowanie aby rozwiązać wątpliwości towarzyszące problematyce tego zagadnienia.

Trener

Łukasz Czaban

Trener zamówień publicznych od 2004 roku, na koncie: setki szkoleń, tysiące godzin wykładowych z zamówień publicznych.

W latach 2008-2009 uczestnik obrad Komisji Gospodarki nad nowelizacją ustawy – autor poprawki.

Prowadził autorskie wykłady w na Podyplomowych Studiach Zamówień Publicznych w Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Studium Zamówień Publicznych oraz Studium Budowlanego Procesu Inwestycyjnego organizowanego przez ApexNet.

Absolwent magisterskich studiów na wydziale prawa i administracji Uniwersytetu Warszawskiego

WIĘCEJ

Program

PRZYGOTOWANIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:

  1. Postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę
  1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
  2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
  3. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań
  4. Określanie warunków udziału w postępowaniu w sposób:
  • proporcjonalny do przedmiotu zamówienia
  • umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy
  1. Opracowanie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
  1. Konstruowanie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej
  • zdolności technicznej i zawodowej
  1. Określanie warunków udziału w postępowaniu w sposób:
  • proporcjonalny do przedmiotu zamówienia
  • umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
  1. Szczególny, obiektywnie uzasadniony sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  2. Obligatoryjne i fakultatywne podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  3. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
  1. Konstruowanie pozacenowych kryteriów oceny ofert w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  1. Dobór kryteriów oceny ofert
  2. Zamówienia, w odniesieniu do których możliwe jest stosowanie najniższej ceny jako jedynego kryterium oceny ofert
  3. Opis kryteriów oceny
  4. Przykłady pozacenowych kryteriów oceny ofert
  1. Wymagane zapisy SIWZ w przetargu elektronicznym
  1. Pojęcie „środków komunikacji elektronicznej”
  2. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów
  3. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania o udzielenie zamówienia za pomocą środków komunikacji elektronicznej
  4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
  5. Informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych
  6. Wymagania dotyczące formy oraz sposobu sporządzania i składania oferty, wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń, w tym jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ)
  7. Wymagania dotyczące wadium po elektronizacji
  1. Klauzule dotyczące RODO, które zaleca się umieścić w SIWZ

PRZEPORWADZNIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBICZNEGO

  1. Wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia
  • Zasady publikacji ogłoszenia o zamówieniu (prawidłowa kolejność)
  1. Krótsze terminy w procedurze unijnej
  2. Udostępnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  3. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia z wykorzystaniem Mini Portalu e-Zamówień:
  • Sporządzanie i publikacja formularza postępowania
  • Pobieranie klucza publicznego do szyfrowania ofert
  • Składanie, wycofywanie i zamiana oferty
  • Deszyfrowanie i otwarcie ofert - przebieg sesji publicznego otwarcie ofert
  1. Zasady składania oświadczeń o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  2. Sporządzanie i przekazywanie dokumentów elektronicznych przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zasady postępowania w sytuacji nieposiadania oryginału dokumentu, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w formie dokumentu elektronicznego; przekazywanie dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji)
  3. Czy można złożyć skan oferty?
  4. Czy można złożyć skan JEDZ-a?
  5. Konsekwencje, gdy wykonawca złoży ofertę lub inne dokumenty i doświadczenia w sposób niezgodny z wymaganiami SIWZ (np. Prześle ofertę pocztą elektroniczną)
  6. Czy pełnomocnictwo musi mieć postać elektroniczną i czy musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  7. Badanie ofert - omówienie przesłanek odrzucenia oferty
  8. Zawiadomienie o wyborze oferty
  9. Zasady publikacji ogłoszeń o udzielonych zamówieniach Publicznych
  10. Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej progów UE
  1. Zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
     
  2. Konsultacje, pytania i odpowiedzi w sprawach wniesionych przez uczestników szkolenia

 

Opinie

Kolejne szkolenie na najwyższym poziomie. 100% satysfakcji!

Edward Koszerek - Gmina Walce

Szkolenie zgodne z programem, który został przedstawiony w ofercie. Trener prowadził szkolenie w sposób zrozumiały. Starał się odpowiadać uczestnikom szkolenia na pytania.

Justyna Koźbiał - Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego

Szczegóły organizacyjne

Miejsce Termin Trener Cena
WARSZAWA, ATLAS TOWER 12-13 listopada 2019 Łukasz Czaban 990.00 zł netto

+ 23% VAT

Cena zawiera

  • Szkolenie w godzinach 9:30-15:30

  • Materiały wraz z najnowszą książką „Prawo zamówień publicznych”

  • Dostęp do EduStrefy

  • Lunch i poczęstunki w przerwach

  • Punkty w Programie Premiowym

  • Certyfikat ukończenia szkolenia