Start > Szkolenia otwarte > Zamówienia publiczne > Elektronizacja i elektroniczna...

SZKOLENIA OTWARTE

TEMAT

Elektronizacja i elektroniczna komunikacja

według nowej ustawy Pzp i aktów wykonawczych

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

2 dni praktycznej wiedzy o elektronizacji w nowej ustawie Pzp! Sprawdź co musisz wiedzieć o podpisie elektornicznym w praktyce!

Zagadnienia omawiane podczas szkolenia będą dotyczyły obowiązującej elektronizacji. Jeśli chcesz poznać przegląd przepisów regulujących kwestie komunikacji elektronicznej w postępowaniach to szkolenie jest dla Ciebie!

TRENER

Iwona Holka

Były członek KIO. Prawnik, trener i doradca w zakresie zamówień publicznych.

Liczba przeprowadzonych szkolen: 454
Liczba opinii o trenerze: 773

Prowadzi konsultacje i doradztwo z dziedziny zamówień publicznych, a także szkolenia.

Posiada praktyczne doświadczenie m.in. w: opracowywaniu dokumentacji przetargowych, sporządzaniu odwołań i reprezentacji przed KIO. Brała udział w wielu projektach, również współfinansowanych ze środków UE, koordynowała prace związane z zamówieniami publicznymi.

PROGRAM

  1. Komunikacja elektroniczna według nowej ustawy Pzp;
  2. Przegląd przepisów regulujących kwestie komunikacji elektronicznej w postępowaniach;
  3. Czy zamawiając musi mieć podpis elektroniczny? Jak zorganizować elektronizację w jednostce?
  4. Komunikacja w postępowaniach w zależności od progu postępowania;
  5. Postać a forma elektroniczna – różnice i znaczenie prawne;
  6. Pisemność według nowej ustawy. Co oznacza, że wykonawca ma poinformować „pisemnie”? Pisemność a forma pisemna;
  7. Szczególne przypadki odstąpienia od komunikacji i zasady procedowania;
  8. Podpis elektroniczny w praktyce i jego rodzaje;
  9. Znakowanie czasem i deklarowany czas złożenia podpisu: różnice i znaczenie prawne;
  10. Podpis Xades/Pades, otaczający, zewnętrzny, czyli różne formy i sposoby składania podpisu elektronicznego;
  11. Wznak graficzny podpisu a skuteczność podpisu elektronicznego;
  12. Weryfikacja i walidacja podpisów: jak przeprowadzić, czym się różni weryfikacja od walidacji;
  13. Konserwacja podpisu – kiedy warto ją stosować;
  14. Błędy w podpisie, najczęstsze powody i sposób postępowania z ofertami;
  15. Dostępne na rynku platformy do obsługi zamówień – ich wady i zalety;
  16. Jak długo jeszcze będzie działał miniPortal i czego możemy się spodziewać w przyszłości;
  17.  Co to jest: oryginał w postaci elektronicznej w kontekście wadium? Jaki dokument w zależności od ustawowych form wnoszenia wadium;
  18. Zasady zwrotu wadium, gdy zostało wniesione jako forma niepieniężna;
  19. Definicja dokumentu elektronicznego i przykłady;
  20. Czym są Krajowe Ramy Interoperacyjności i jakie formaty danych akceptowane są przez zamawiającego;

  1. Przekazywanie informacji zamawiającemu bezpośrednio w wiadomości e-mail lub na platformie;
  2. Dokument wystawiony a dokument sporządzony, sposób przekazywania dokumentów zamawiającemu;
  3. ZIP, RAR (dopuszczalny?), czyli wszystko o kompresji danych i podpisach;
  4. Kim jest podmiot upoważniony w świetle rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych?
  5. Dokumenty niewystawione przez upoważnione podmioty – czyli jakie?
  6. Dokumenty składane w postępowaniu: postać złożonych dokumentów, wymagania formalne dla dokumentów, składanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia elektronicznych dokumentów: min. KRS, zaświadczeń z CEIDG, zaświadczeń o niezaleganiu w opłacaniu składek, informacji o niekaralności z e-KRK;
  7. Prawidłowa reprezentacja wykonawcy, omówienie pełnomocnictw. Co z pełnomocnictwami, które są w formie pisemnej;
  8. JEDZ: sporządzenie, podpisanie, dane ustrukturyzowane;
  9. Czym jest odwzorowanie cyfrowe i kto prawidłowo może poświadczyć dokument odwzorowany;
  10. Tajemnica przedsiębiorstwa w postępowaniach elektronicznych – jakie zapisy swz, jak skutecznie winny być informacje zastrzeżone;
  11. Udostępnianie ofert elektronicznych;
  12. Protokół postępowania: papierowy? Elektroniczny? Jakie wymogi rozporządzenie stawia protokołom i oświadczeniom członków komisji;
  13. Archiwizacja dokumentów elektronicznych;
  14. Umowy podpisywane elektronicznie. Czy możliwa jest hybryda: Zamawiający podpisuje umowę pisemnie a wykonawca elektronicznie?
  15. Kontrola w kontekście elektronizacji i zamówień finansowanych ze środków UE;

OPINIE

Gorąco polecam szkolenia i prowadząca Panią Iwonę Holkę. Prowadząca posiada duża wiedzę oraz odpowiada na każde pytanie zadane podczas szkolenia.

Damian Brożyna - Gmina Kowala

Szkolenie bardzo profesjonalne, zorganizowane na wysokim poziomie i interesujące. Pani Iwona Holka doskonale przygotowana merytorycznie. Wiedza przekazana jasno i zrozumiale. Dużo praktycznych informacji. Prowadząca bardzo sympatyczna, odpowiada konkretnie na każde zadane pytanie. Forma on-line szkolenia idealna na obecny czas. Dodatkowym atutem szkolenia jest 30 – dniowy dostęp do nagrania z całego szkolenia. Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez firmę Apexnet oraz Panią Iwonę Holkę.

Anna Stypuła - Zakład Ubezpieczeń Społecznych

CENA ZAWIERA

  • Szkolenie on-line na żywo

  • EduBox, czyli paczkę materiałów wysłaną pocztą

  • 30 dni dostępu do nagrania szkolenia

  • Aplikację mobilną z nową ustawą Pzp na system Android i iOS

  • Dostęp do EduStrefy

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • Szkolenie w godzinach 9:30-15:30

  • Spotkania z ekspertami po godzinach przez 3 miesiące

  • Paczkę wzorów dokumentów z nowej ustawy Pzp

    • Wzór SWZ w wariancie bez negocjacji i z negocjacjami
    • Kwalifikowanie wykonawców
    • Analiza potrzeb
    • Regulamin do 130 000 zł
    • Postępowanie wg trybu podstawowego
    • Przykładowe klauzule do umów
    • Lista obowiązkowych terminów dla zamawiających

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE

Miejsce Termin Trener Cena
ONLINE, 13-14 maja 2021 Iwona Holka 995.00 zł netto + 23% VAT

KONTAKT

MASZ PYTANIA?
Napisz anita.marszalek@apexnet.pl lub zadzwoń na (22)2058907