Uwaga! Nowe szkolenie! Poznaj cztery ważne fazy w zamówieniach publicznych pod kątem procesu zakupowego!
Dlaczego warto skorzystać z tego szkolenia?
- wyjątkowy program popartymi wieloma praktycznymi przykładami!
- ekspert z wieloletnim doświadczeniem, który pokaże jak szybko i bezbłędnie przygotować się do procesu od jego planowania!
- 100% gwarancji zdobycia potrzebnej wiedzy!
Podczas szkolenia Ekspertka przejdzie przez fazę:
To kompleksowe omówienie wszystkiech etapów procesu zakupowego!
Faza 1 Planowanie
- plany zamówień w jednostce a plan postępowań. Obowiązkowy zakres planu i jego aktualizacjia;
- wstępne konsultacje rynkowe jako narzędzie przygotowywania i planowania postępowań
- zrównoważone zamówienia i priorytetowe działania państwa, czyli uwzględnianie polityki zakupowej w kontekście:
a) aspektów normalizacyjnych
kalkulacji kosztów życia produktów
c) społecznej odpowiedzialności przedsiębiorców
upowszechniania dobryk praktyk zakupowych
d) stosowania aspektów społecznych
- dla których zamówień stosować optymalizację zakupów, zabiegać o minimalizację ceny, które zamówienia są newralgiczne dla działania zamawiającego, które obarczone największym ryzykiem i wymagają zagwarantowania łańcucha dostaw, w jakich przypadkach warto stosować umowy ramowe, dzialić zamówienia na części
Faza 2 przygotowanie postępowania i wybór wykonawcy
Co to jest „nadzorca elektroniczny” i jaki będzie miał wpływ na rynek zamówień
Faza 3 wykonanie umowy
Faza 4 rozliczenie i audyt