Celem szkolenia jest omówienie i wyjaśnienie praktycznych problemów związanych ze sprawozdawczością, planowaniem i szacowaniem wartości zamówień.
Szkolenie służy m. in. odpowiedzi na pytania jak sporządzać prawidłowo plan postępowań? Kiedy aktualizować plan? Jak agregować czy segregować prawidłowo zamówienia, jak szacowań zamówienia nieprzewidywane? Jak prawidłowo sporządzić sprawozdanie z zamówień publicznych?
Szkolenie przeznaczone jest dla praktyków zamówień publicznych, zarówno początkujących, jak i zaawansowanych.
Rekomendacje uczestników
1. Wprowadzenie
2. Najczęstsze błędy przy planowaniu postępowań o udzielenie zamówień przez zamawiających
3. Najczęstsze błędu w ustalaniu szacunkowej wartości zamówień publicznych z uwzględnieniem ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Przypadki naruszeń dyscypliny finansów publicznych w zakresie planowania i ustalania szacunkowej wartości zamówienia
5. Sprawozdawczość w zamówieniach publicznych wg. nowych zasad