Stosujesz tryby negocjacyjne podczas ogłaszania swoich postępowań? Jeśli nie wiesz, jak robić to poprawnie lub nie masz doświadczenia w ich stosowaniu, albo stosujesz je, ale nie jesteś pewny, czy zgodnie z prawem - to to szkolenie będzie dla Ciebie idealne!
Poznaj wszystkie tryby negocjacyjne wynikające z prawa unijnego i krajowego. Dowiedz się jak korzystać z nich krok po kroku.
Opowiemy kompleksowo również o sposobach dokumentowania tego typu postępowań.
Spotkajmy się na szkoleniu!
Rekomendacje uczestników
1. Tryby negocjacyjne w dyrektywach zamówieniowych i w ustawie Pzp – zalety, wady, ciekawostki
2. Unijne tryby negocjacyjne - wprowadzenie
2.1. Negocjacje z ogłoszeniem – przesłanki, omówienie krok po kroku (z uwzględnieniem odrębności w przypadku sektorowych negocjacji z ogłoszeniem), oferta wstępna/oferta ostateczna
2.2. Dialog konkurencyjny – przesłanki, omówienie krok po kroku,
2.3. Negocjacje bez ogłoszenia – przesłanki, omówienie krok po kroku, ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante
2.4. Zamówienie z wolnej ręki – przesłanki, omówienie krok po kroku, zmiany umowy zawartej w trybie z wolnej ręki; ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante
2.5. Czy Analiza Potrzeb i Wymagań jest konieczna, a jeżeli nie, to w których przypadkach?
2.6. Czym się różni Opis potrzeb i wymagań od Specyfikacji warunków zamówienia? Czemu służą te dokumenty?
2.7. Możliwość zachowania poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w trybach negocjacyjnych
3. Tryby negocjacyjne w postępowaniach krajowych- wprowadzenie
3.1. Tryb podstawowy w oparciu o art. 275 pkt 2 ustawy Pzp – z możliwością negocjacji
3.2. Tryb podstawowy w oparciu o art. 275 pkt 3 ustawy Pzp z obowiązkiem negocjacji – oferta składana w odpowiedzi na ogłoszenie, a oferta ostateczna, zasady udostępniania ofert – na jakim etapie co jest jawne;
3.3. Negocjacje bez ogłoszenia – przesłanki, w tym krajowe, omówienie
3.4. Zamówienie z wolnej ręki – przesłanki, omówienie krok po kroku.
4. Metody i sposoby prowadzenia negocjacji/dialogu, forma i etapy.
5. Dokumentowanie postępowań prowadzonych w trybach negocjacyjnych