KROK 1
Wybierz szkolenie z oferty szkoleń wideo
KROK 2
Wypełniasz formularz zgłoszeniowy i w ciągu jednego dnia otrzymujesz dane do swojego szkolenia
KROK 3
Oglądaj gdzie i kiedy chcesz
Chcesz być na bieżąco z najnowszymi przepisami? Chcesz skutecznie oceniać oferty? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to ten kurs jest dla Ciebie. Nasze szkolenie zagwarantuje Ci aktualną wiedzę prawno-zawodową, eliminując ryzyko naruszeń prawa. Dowiesz się, jak zoptymalizować procesy związane z zamówieniami publicznymi, a także lepiej zrozumiesz specyfikę
zamówień publicznych. Zdobądź praktyczną wiedzę, która pomoże Ci sprawnie zarządzać każdym etapem postępowania.
Trener zamówień publicznych od 2004 roku, na koncie: tysiące szkoleń i godzin wykładowych z zamówień publicznych.
Uczestnik prac sejmowej Komisji Gospodarki nad nowelizacją ustawy PZP. Reprezentant stron przed Krajową Izbą Odwoławczą, autor wielu opinii dotyczących stosowania przepisów ustawy PZP oraz stanowisk w postępowaniach kontrolnych.
I. KOMU MOŻNA POWIERZYĆ CZYNNOŚCI W POSTĘPOWANIU CZYLI KONFLIKT INTERESÓW I NIEKARALNOŚĆ W STOSUNKU DO OSÓB PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO
II. CZYNNOŚCI WYKONYWANE Z UDZIAŁEM PRACOWNIKÓW MERYTORYCZNYCH
1. Ustalenie wartości zamówienia:
2. Wyjaśnienie i zmiana SWZ
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- Czy opisując kryteria równoważności zamawiający musi być w stanie wskazać chociażby jednego wykonawcę, oprócz producenta urządzeń z rozwiązania podstawowego, który spełniłby wskazane w SWZ kryteria równoważności?
- Udowodnienie równoważności przez wykonawcę:
- Czy konieczne jest wskazanie w dokumentach zamówienia równoważnych przedmiotowych środków dowodowych, którymi może posłużyć się wykonawca?
- czy mając ważną gwarancję na urządzenie mogę kupić konkretny produkt aby jej nie stracić?
4. Badanie i ocena ofert
- Poprawianie omyłek - rodzaje, zasady postępowania w przypadku ich stwierdzenia;,
- w jaki sposób zapisy SWZ wpływają na późniejszą możliwość „ratowania” ofert.
- Wyjaśnianie treści oferty – kiedy wezwanie do tej czynności jest uprawnieniem, a kiedy obowiązkiem i jakie są najczęściej popełniane błędy zamawiających związane z otrzymaną odpowiedzią?
- Kiedy upływa wyznaczony termin na złożenie dokumentów wyznaczony do godziny 12:00 – czy dokument dostarczony o godzinie 12:00 i 48 sekund jest złożony w terminie?
- Wyjaśnianie rażąco niskiej ceny:
- Obowiązek odrzucenia oferty, złożonej w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
5. Unieważnienie postępowania:
a. Przesłanki obligatoryjne
b. Przesłanki fakultatywne.
III. DODATKOWE CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ LUB PRZY UDZIALE PRACOWNIKÓW MERYTORYCZNYCH
1. Analiza potrzeb i wymagań,
2. Ogłoszenie o wykonaniu umowy,
3. Raport z realizacji umowy,
IV. UMOWY W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
1. Jako postępować, gdy rosną ceny i skacze inflacja – czy zamawiający może zaakceptować podwyższenie wynagrodzenia wykonawcy w zawartej umowie ze względu na aktualny poziom inflacji?
2. Co to są zmiany istotne?
3. Dodatkowe dostawy, usługi i roboty budowlane zlecane w formie aneksu do umowy;
4. Zmiany na skutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia - kiedy zmiana jest konieczna, czy można w ramach aneksu zmienić tylko wynagrodzenie?
5. Zmiany niskowartościowe;
6. Wymagane klauzule materiałowo-kosztowe w umowach na dostawy, usługi i roboty budowlane zawierane na okres dłuższy niż 6 miesięcy
Trener |
Cena
|
---|---|
Łukasz Czaban |
1099.00 ZŁ NETTO + 23% VAT |
MASZ PYTANIA?
Napisz szkolenia@apexnet.pl lub zadzwoń na (22)2058900