Notice: Undefined index: kontakt_nazwa in /home/klient.dhosting.pl/apexnet/apexnet.com.pl/public_html/website/home/template/szkolenie.php on line 42

Notice: Undefined index: kontakt_email in /home/klient.dhosting.pl/apexnet/apexnet.com.pl/public_html/website/home/template/szkolenie.php on line 43

Notice: Undefined index: kontakt_tel in /home/klient.dhosting.pl/apexnet/apexnet.com.pl/public_html/website/home/template/szkolenie.php on line 44
APEXNET - Praktyczne problemy udzielania, realizacji i odpowiedzialności za zamówienia publiczne | APEXNET szkolenia

SZKOLENIA OTWARTE

Temat

Praktyczne problemy udzielania, realizacji i odpowiedzialności za zamówienia publiczne

Kontakt

Chcesz kupić szkolenie i masz pytania?

Zadzwoń 22 205 89 00

Kupiłeś szkolenie i masz pytania?

Zadzwoń 22 205 89 02

Dlaczego Warto?

Podstawowym celem szkolenia jest omówienie głównych problemów związanych udzielaniem zamówień publicznych odnośnie projektów unijnych.

W ramach szkolenia każdy z uczestników otrzyma dostęp do EduStrefy, a w niej:
• Dwa webinary z ekspertami dotyczące elektronizacji
• Instrukcja składania JEDZ w formie elektronicznej
• Przykładowe zapisy w SIWZ dot. JEDZ w formie elektronicznej
• Umowa o świadczenie usług prawnych

Weź udział w dowolnym szkoleniu z zamówień publicznych i otrzymaj 12 Paczek Wiedzy!

Program

1. Skutki niezgodnego z przepisami udzielenia zamówienia publicznego w projekcie unijnym, w tym zastosowanie korekt finansowych w wysokości do 100% wartości dofinansowania – zasady a praktyka stosowania w odniesieniu do zamówień udzielanych na podstawie ustawy PZP oraz zasady konkurencyjności;


2. Obowiązki zamawiającego w zakresie udzielania zamówień publicznych do 30 tys. euro w kontekście m.in:
• ustawy o finansach publicznych,
• zasad kwalifikowalności wydatków dotyczących projektów unijnych, w tym zasady konkurencyjności dla zamówień o wartości ponad 50 tys. zł netto (upublicznianie postępowania, w tym umieszczenie ogłoszenia na stronie www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl, opis przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert, warunki udziału w postępowaniu, minimalna treść umowy o udzielenie zamówienia publicznego, dokumentowanie postępowania);


3. Rozeznanie rynku dla zamówień o wartości od 20 000 zł netto do 50 000 zł (upublicznianie postępowania na stronie internetowej Zamawiającego, wysłanie zapytania ofertowego do minimum 3 potencjalnych wykonawców, fakultatywność pisemnej umowy, dokumentowanie postępowania);


4. Realizacja/dokumentowanie wydatków o wartości poniżej 20 000 zł netto.


5. Zawieranie kilku umów na ten sam rodzaj wydatków w ramach różnych postępowań – uzasadnienie i kwalifikowalność wyboru wykonawcy do danego zlecenia np. „droższego wykonawcy”.


6. Wybór kilku wykonawców w ramach jednego zamówienia do tego samego przedmiotu – uzasadnienie i kwalifikowalność wyboru wykonawcy do danego zlecenia np. „droższego wykonawcy”,


7. Umowy cywilne


8. Dzielenie zamówienia, podobieństwo przedmiotu na przykładzie szkoleń indywidualnych i grupowych


9. Zamówienie nie ujęte w planie zamówień na dany rok + sumarycznie wchodzące progi PZP (częściowo związane z pkt 4)


10. Anulowanie/rezygnacja z postępowania bądź w przypadku wyższego niż szacowany koszt - wyboru wykonawcy (w tym wolna ręka)


11. Elektronizacja zamówień publicznych.


12. Zamówienia uzupełniające oraz prawo opcji w ramach PZP.

Opinie

Kompetencje eksperta na wysokim poziomie, prowadzenie wykładu w jasny i zrozumiały sposób, również dla osób, które są na początku swojej drogi związanej z zamówieniami publicznymi.

Ewelina Myszka - Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego-Centrala

Szkolenie prowadzone profesjonalnie, podane przykłady z życia, możliwość przedyskutowania spraw złożonych, które pojawiają się w firmie w trakcie realizacji zamówień.

Małgorzata Rybak - KRUS - Centrala