Nasza oferta obejmuje przygotowanie uczestników do pełnienia funkcji urzędnika administracji publicznej, powołanego do zarządzania zamówieniami publicznymi. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę szkoleniowców, którzy poruszają najważniejsze kwestie związane z zawieraniem umów i sporządzaniem dokumentacji. Szkolenia z zamówień publicznych we Wrocławiu dostosowane są do potrzeb uczestników, a ich program zawiera szczegółowe omówienie zmian w przepisach prawa. Biorąc udział w kursie, słuchacze otrzymują:
Podczas kursu uczestnicy mogą również zgłaszać swoje problemy, które napotykają w pracy. Wykładowcy starają się rozwikłać wszelkie wątpliwości i szerzej omówić wybraną tematykę w trakcie zajęć.
Program zajęć obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące obsługi zamówień w różnych sektorach publicznych. Wykładowcy skupiają się na tym, aby w sposób praktyczny wyjaśnić wszystkie problematyczne kwestie, z którymi można się spotkać w pracy. Szkolenia dotyczące zamówień publicznych we Wrocławiu skierowane są przede wszystkim do osób początkujących, jednak stanowią także uzupełnienie dotychczasowej wiedzy z zakresu obsługi zamówień. Po ukończonym kursie uczestnik będzie dobrze przygotowany do pełnienia funkcji urzędnika delegowanego do wykonywania pracy z zakresu zamówień publicznych.